کد خبر: 1220642
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
در ششمین روز از ناپدید شدن معماگونه المیرا معروف به نازگل، دختربچه هفت ساله از روستایی در اصفهان پلیس این شهر همچنان در کشف معما ناکام مانده است
 حسین فصیحی

جوان آنلاین: در ششمین روز از ناپدید شدن معماگونه المیرا معروف به نازگل، دختربچه هفت ساله از روستایی در اصفهان پلیس این شهر همچنان در کشف معما ناکام مانده است. 
لحظات مرگبار برای خانواده دختربچه هفت ساله در ششمین روز از گم شدن معماگونه او سپری شد و امیدشان برای پیدا شدن نشانی از او به امیدواری نرسید. با این حال انتشار اخبار و تصاویر المیرا در شبکه‌های اجتماعی همگرایی عمومی برای همدردی با خانواده المیرا را به همراه داشت. مادر المیرا که فرزندش را از چهار ماهگی یتیم بزرگ کرده، دشوارترین لحظات زندگی‌اش را سپری می‌کند. 
او دو روز قبل از سوی پلیس آگاهی اصفهان تحت بازجویی قرار گرفت. با این حال پلیس درباره پرونده اظهارنظر رسمی خود را اعلام نکرده است. گذشت زمان و بی‌خبری از سرنوشت المیرا یا همان نازگل، مردم روستای دهکرم، همانجایی که طفل به‌طور ناگهانی گم شد را در ترس و نگرانی بیشتری فرو برده است. اهالی روستا و روستا‌های اطراف از ترس تکرار حادثه‌ای مشابه برای فرزندانشان از رفتن کودکان خود به کوچه و خیابان جلوگیری می‌کنند.
 روز گذشته همچنین کلیپی از سوی مردم روستا منتشر شد که احتمال می‌رفت سرنخی برای گم شدن المیرا باشد. براساس فیلم منتشر شده که کیفیت خیلی پایینی دارد و از دوربین مدار بسته یک دامداری در مسیر خانه المیرا ضبط شده، راکب و ترک‌نشین یک موتورسیکلت دیده می‌شوند که کودکی را بین خود گذاشته‌اند و در حال عبور هستند. کیفیت پایین فیلم تصویر واضحی را نشان نمی‌دهد، اما از آنجا که زمان گم شدن المیرا با زمان عبور موتورسیکلت و قرائن و شواهد دیگر نزدیک است به این موضوع قوت بخشیده است. سرهنگ مسعود طریفی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز گذشته به «جوان» گفت که پلیس در این باره به سرنخ‌هایی رسیده است. با این حال از آنجا که تحقیقات کامل نشده در این‌باره نمی‌توان اظهارنظر کرد. براساس این گزارش، المیرا روز پنج‌شنبه از روستای محل زندگی‌شان برسیان به خانه پدربزرگش در روستای دهکرم می‌رود تا پایان هفته را کنار مادربزرگ و پدربزرگش بگذراند. ساعت هشت صبح روز بعد آخرین باری بود که خانواده المیرا او را دیدند. این دختربچه هفت ساله به تنهایی در حیاط خانه مشغول بازی بود و بعد از آن دیگر کسی او را ندید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار